trueblood.


skor; vagabond.

Snart börjar true blood! Älskar den serien. Annars inget speciellt idag, skolan var tråkig som vanligt. Väldigt flummigt på italienskan som det brukar vara JÄMT! Förstår inte hur jag ska kunna lära mig prata italienska när jag flummar och skrattar så mycket! Nej det blir det ändring på från och med imorgon.. kanske...
Imorgon är det iallafall torsdagsfika med mina bästa klasstjejjor!

090903.



ph 1; name the pet by signe. ph 2; cobrasnake.

skola idag var trögt som det flesta dagarna är. Gjorde klart min svenska uppgift och ungdomsromanen idag och nu är jag fri från plugg! ( ett tag iallafall..) kommer säkert få något imorgon som ska göras och förstöra min ledighet. nu ska jag koka mer te och kolla klart på dh!

AA.


klänningen som jag hade på mig när jag fyllde år - american apparel.

lovet är slut, skolan har börjat. Som tur är så går jag i en alldeles underbar klass fylld med olika sorters människor och personligheter. Ingen är lik den andre och det är bra! mycket bra. Så tack för att ni finns SP1J, vi kommer få 3 fina år tillsammans.


RSS 2.0